ElifkonunAnnesi Busramnida euthyrox diye bir ilaç. 25 mg şık bir ilaç zaten piyasadakilerin hepsi içerik olarak aynı. Biz 20 mg kullanıyoruz, 25 kullanınca fazla düşüyor 15e düşürünce de yükseliyor 🤷
Zhnce ElifkonunAnnesi hadi ya ne biliyim canım TSH diyorlar ya hep düşük olması lazım diye Bana inan bu 7 bile hep yüksek gelmiştir Çünkü çevremde hiçbir bebekte yoktu Rabbim şifa versin hepsine tiroit zor kendimden biliyorum ilaç kullanmadığmda çok sinirli oluyorum
ElifkonunAnnesi Zhnce bebekler için çok zor evet, aç kalıyorlar ama ilaç kullanmasalar da olmuyor. Allah bütün hastalara şifa versin 🙏 size de inşallah
SevgiLina_ yagizveannesi topuk kanindan cikiyosa bizde yok o zaman sadece bir kere aldilar saglk ocagi almaya gerek yok dedi israr ettm ben smdi 6 aylk oldu kizim
ElifkonunAnnesi yagizveannesi bize 30ken bekleyelim bakalım yükselicek mi dediler belki bir hafta içinde düşer dediler, ertesi gün 45e çıkınca başladılar 🙄 her doktorun tarzı farklı tabi
yagizveannesi Zhnce evet öylede olabilir anne sütü hemen sindiriliyor zaten peki hergün aynı saatte mi veriyor sunuz ben öyle yapıyorum saat 9a alarm kurdum çalınca uyuyorsa bile uyandırıp öyle veriyorum doktor saati ve aç olmadı önemli demişti bana
Zhnce yagizveannesi yok biz hiç ilaç başlamadık zamanla düştü değerleri 5 aydır referans değerleri arasında tsh ve t4 Virüs olayı olmasa tekrar gidecektim şuan beklemedeyiz inşallah yükselmemiştir Rabbim şifa versin tüm bebeklere
yagizveannesi ElifkonunAnnesi Allah korusun hepsine sağlık sıhhat versin Rabbim kurtuluruz inşallah Bi an önce hepimiz
yagizveannesi ElifkonunAnnesi bizimde 7 çıktı Bi hafta ilaç kullanmasın bakalım düşüyor mu çıkıyor mu dedi baktı sonra 16 çıkınca direk ilaç başladı kendi halinde olunca yükseliyor belli ki… İlacı her gün aynı saatte mi veriyorsunuz? Ben 9da alarm kurdum hergün 9da veriyorum hiç değişmedi… Eğer değişik değişik saatlerde düzensiz verilirse fayda etmiyormuş galiba Bi bilginiz varmı
ElifkonunAnnesi yagizveannesi evet aynı saatlerde verilmesi gerekiyor, doktorumuz bir saat belirleyin en geç 10 -11 gibi olsun ki gün içinde faydası olsun demişti 9-9.30 arası emiyor bir saat sonrasında veriyorum
beyzaytr22 Post açılalı epey olmuş ama bizde bugün kan verdik tsh normal 0,98 ama T4 var oda troide giriyor birde o kaçtı sizin bize de öyle dedi doktor zekayı engeller felan gibisinden T4 değeri 10.79 eğer veriler elinizdeyse cevap yazarsanız çok sevinirim