Defneligunlerrr Bu olaylarda Ağız çok tehlikeli olduğu için korkumdan gidip tedavi ettiremiyorum dişimi. Ama artık dayanamıyorum diş ağrısına. Çektirip sıkıntı yaşamayan oldu mu? Artık kurtulmak istiyorum bu dişten 😭
Besteninannesiii Defneligunlerrr aynı sorun bende de var. 1 aydır dişim ağrıyor maalesef. Bebeğim 4 aylık emzirdiğim için ilaç da içmiyorum ama ben de artık dayanamayanlardanım
Seherronya Defneligunlerrr bir ay önce 2 gün ağrıdan ağlıyodum dayanamadım çektirdim bir sorun yaşamadım özel bir hastanede çektirdim mecburen
ma9419 Defneligunlerrr çektirdim 1 mayısta hemde 🤷♀️ Yirmilik dişim de çok ağrı yaptı ağrı kesici parol içebiliyorsun bi tek emzirirken onun da etkisi geçince yine başlıyo ağrı. Bende çektirdim mecburen ama bi sıkıntı yaşamadım hatta yeri iyileşti bile ☺️
Blackforrest Defneligunlerrr aynı problem bende de var dişim çok ağrıyo dolgu ya da kanal bişi yapılması lazım. Virüsten korkuma gidemedim. Ama artk klinikten vs randevu alıp gidicem gibi
Defneligunlerrr Besteninannesiii ah evet emzirip ilaç içememek daha kötü ilaç içsek kesecek de 😭 napcaz böyle her yolu deniyorum resmen sarımsak gargara karanfil artık banamısın demiyor
Defneligunlerrr Seherronya öyle mi bende artık çarşamba çektireceğim herhalde dayanamıyorum artık 2 aydır mahvetti beni. Peki emziriyormuydunuz emziriyorsanız nasıl oldu?
Seherronya Defneligunlerrr emziriyorum canım zaten ilaç vermedi yaptıkları anestezide kana karışan cinsten değil o yüzden emzirmede problem yaşamadım
Defneligunlerrr Seherronya öyle mi bilmiyordum çok teşekkürler o zaman ben boşa beklemeyim hemen çarşamba randevu alıp çektireyim çok teşekkürler
Defneligunlerrr ma9419 etki bile etmiyor ki parol 😔 ya aslında ben acısından falan korkmuyorum tek sıkıntım şu virüs ağızdan kolay bulaşıyor diş çektirmek riskli diyorlar ondan tereddüt ettim canım
ma9419 Defneligunlerrr uyuşturup çekiyor zaten acımıyorki canım bide diş hekimleri maske ve eldivenle çalışıyor hep tek kullanımlık steril aletler kullandı benim gözümün önünde açtı paketlerini. Sadece uyuşukluk geçene kadar emzirmedim sağıp döktüm
Deletedmom55 Defneligunlerrr Merhaba 🌼 10 gün önce 20lik dişimi çektirdim bende hiç gitmek istemedim ama agrı aglatıyordu artık cok zor diş ağrısı
Besteninannesiii Ya sonuçta diş klinikleri her Zaman steril alet kullanıyorlar . Doktorda virüs yoksa aletlerden bulaşmaz ki hepsi hastaya özel açılıyor çünkü. Ben de çarşamba gideceğim mecbur