Gulsahh01 Merhaba kizlar bebeğim 70 gunluk puset ile taşımayı düşünüyorum ama içi çok çukur gibi geldi bana. SIzce kullansam sknti olur mu bel kısmını minderle desteklicem
Deletedmom190 Gulsahh01 Ben aldim. Dun geldi. Yenidogan destekli alirsaniz bir sorun yasamazsiniz. Zaten cok uzun sure icinde kalmiyorlar
VERA19 Gulsahh01 Minderi beli destekleyecek şekilde olursa sorun yaşamazsınız.Ben kızım doğduğundan beri kullandım