Haticefirat123 yani ben evlenir evlenmez geldim ama evet ev bulmak çok büyük sıkıntı çok uzun süre arıyor herkes 😔 Ama ev getirmeyen pek yok genelde getiriyorlar tabi eşinizin işine göre değişir. Okullarda da genelde bi sıkıntı duymadım çogğunluk halk okullarda çünkü genelde bizim çocuklar okul cağına gelmemiş oluyor. Hastanede de doktor sıkıntısı oluyor genelde çoğu bölümün doktoru yok ya da bölüm yok diyebilirim. Örneğin geçen sene hamileligimde sadece bir kadın doğum doktoru vardı oda hem doğuma hem servise yetişmeye çalışıyordu vs.. Ben geldim ama çok şükür bir problem yaşamadım 2. Senem bitiyor burada gelmeyin söyle kötü böyle kötü diyemem tabi herkesin deneyimi farklıdır 🤷♀️