Mrb kızlar bebegım dun 4 aylık oldu asısını yaptırdım. Hemsire 6.5 kilo dedi iyi dedi. 5.ayın sonunda ek gıda ya yvas yavas basla dedi. Ama benim 1 haftadır falan sutum az. Ne yapabilirim süt artırmak İcin. Mama da vermek istemiyorum. Sizlerin bebeklerı kac kilo sadece anne sutu yle. Tesekkurler