yagizveannesi Kızlar ☹️ 3 aylık oğlum var bu sabah sadece çişli bezinde kırmızı bir nokta vardı kan gibi ama değil tam kırmızı değil çünkü turuncu Bi nokta neden olabilir başına gelen var mı acaba çok endişelendim ilk kez görüyorum
Zeyno111 yagizveannesi Susuz kalmış vücudu demek oluyor siz bol bol su için sık sık emzirin. Kendisi de meme reddi varsa bu aylarda az içebiliyorlar 😇
Saryam yagizveannesi kakasında gördüyseniz besin alerjisi idrarında gördüyseniz idrar yolu enfeksiyonudur ikisinide geçirdiği için bebeğim biliyorum
yagizveannesi aybukemom bebeğim 3 aylık ek gıdada değil gün içinde sadece 1 kez su içiyor Bi kaç kaşık çünkü troid ilacı içiyor ezip Bi kaç kaşık su ile veriyorum başka vermiyorum vermem mi gerekiyor acaba anlamadım
yagizveannesi Saryam çişte sadece kaka yoktu… İdrar yolu enfeksiyonu mu ☹️ üşüdüğü için enfeksiyon olabilir mi
Misskokulum yagizveannesi böbrek kristalleri o turuncu noktalar kaç aylık bilmiyorum ama bol su verin bir de doktorunuza danışın 🍀
baybmom Kristal onlar bebek susuz kalmış demek oluyor. Emziriyorsanız sütünüzün yettiğinden emin olun mama içiyorsa suyu bol verin.
yagizveannesi baybmom kilosu boyu normal gelişimi çok iyi hatta dün götürdüm doktora süte devam mama yok dedi… Sadece dün 3 ayı bitti Bi büyüme atağı geçiriyor sanırım iştahı yok pek emmedi dün çok uğraştım ama Bi kaç kere emdi sadece zorla ondan kaynaklı olabilir mi acaba
aybukemom yagizveannesi havalar sıcak artık ver tabi her emzirmeden sonra aralarda falan bikaç çay kaşığı
Zeyno111 yagizveannesi Ondandır canım bizde 4.ay atağıyla başladık az emse hemen pembelik görmeye başlıyorum vücudu susuz kalıyor sık sık emzirmeye çalış ben emmediği sürece sağım yapıp şırıngayla içirirdim 😅 5.ay gibi su vermeye başladım daha yeni alıştı içmeye doktora sorduğumuzda verebilirsin sıkıntı yok demişti.
Melek22 yagizveannesi yine de gunde en az 1 dega iki 3 çay kaşığı verin derim bizde öyleydik çok şükür kalmadı bi sorunumz
yagizveannesi Zeyno111 biz ilaç kullanıyoruz malesef onu içerken suda içiyor neden böyle oldu anlamıyorum bide ilk çocuk olunca insan panik oluyor ☹️
Zeyno111 yagizveannesi Korkmayın endişe edilecek bir şey olduğunu sanmam sıvı azalmasından oluyor doktoruna yine sorun idrar yollarına da bakacaktır ama genelde sebebi susuzluk az süt alma diye düşünüyorum bir de terliyorsa içtiği sütü öyle çıkarıyorlar o yüzden susuz kalabiliyorlar üstünü inceltin deneyin😇
BabyGroot yagizveannesi bebeğim sarılık olduğunda iyi ememiyodu o zaman karşılaşmıştım bu durumla susuz kaldığında olurmuş ürik asit kristalleri demişti doktorumuz sık sık emzirin bol bol su için. Ama doktorunuza da mutlaka danışın enfeksiyon da olabilir tahlil yapmak gerekebilir
Aka2020 yagizveannesi Ürat kristali onlar tehlikeli değil ama su içmeyi ihmal etmeyin. Benim oğlumda da vardı su içince geçti
yagizveannesi Aka2020 anne mi su içmesi gerekiyor sıcaklardan dolayı bayağı içiyorum ama yeterli değil sanırım