Hanımlar 1 bucuk aylık bebegim var. Emerken normak nefes alması, ama bıraz daha hareketlenerek nefes aldığında sanki genzi tıkanıyo gibi balgam hırıltısı gibi bi ses geliyo bogazından oda yavrumu rahatsız ediyo tabi . Serum ve aspratörle burnunu açıyorum ama mesele daha derinlerde gibi😐 Hırıl hırıl bişi tıkıyo genzini. uyurken rahatsız oluyor fark ediyorum ama ne yapmak gerekiyor🤔