Belki bu post defalarca açıldı,ama ben yeniyim 😊 Doğum yapalı 1 ay oldu Dr korse kullanabilirsin dedi ama hangi marka nasıl biseu almalıyım,birde doğum sonrası çatlaklar için önerisi olan var mı? Krem yada doğal yollarla olan herhangi birşey, şimdiden cevaplayanlara çok teşekkür ederim😊