ikos58 kırmızıydı sonra kurudu bi sbaah bi kalktık sulanmış gibiydi üstü doktorumuz bebek egzaması dedi. Ben evde vardı doktora sormadan kullandım sensiderni bizede iyi gelmedi doktorunuz coresatin dedi aldık daha beter yaptı ben kendim hem forumda hemde başka kaynaklarda araştırdım mustelayı birde eczacımıza sordum o kendi bebeğindede olduğunu iyi geldiğini söyledi aldık kullandık ama hergün sabah akşam sürmeli ben geçti diye teke düşürmüştüm kızardı yine 😞