Merhaba kanguru aldım büyük hevesle oglum bogazimda bıraktı 😂 hic sevmedi 3 kez ev icinde tur yaptik banamisib demedi. En mantiklisi satmak olcka galiba 🙄 içinde yenidoğan aparati, icinde kucuk kalirsa bebeğiniz oturmasi icin kucuk kare yastik ve sevgili kangurumuz var . İnanin kaca aldığımı hatirmaliyorum instagramdan aldim babalinbaby bu siteden aldim girip bakabilirsiniz almak isteyene resim atarim fakat yuklemesini bilmiyorum tarif edersiniz bama fiyati 90 tl ye satcam.
Garantisi mevcuttur bu arada yeni aldim çünkü 2 yıldı yanlis hatirlamiyosam. Yani aldigim sayfayida soleyim sorun olmasin ☺️👍