Ada_Deniz Philips Avent’in elektronik olanını kullanıyorum, herhangi bir acı hissim olmadı. Hamileliğimin basından sonuna çok hassastı, en büyük korkum buydu acıkcası, sonrasında da böyle olursa nasıl emzireceğim diyordum🙄 Benim ilk 10 gün neredeyse hiç sütüm olmadı, nokta nokta geliyordu ağzına sürüyorduk sadece. Daha hastanedeyken hemşireler sağolsun rezene çayı verdiler bana sürekli ama süte etki etmedi, eczacımız denemem için süt yapıcı çay örneklerinden verdi onları içemedim bile, fazla şekerliydi tatları midem bulandı. Hoşaf çok önerildi özellikle ayva, ben şekersiz ve çok az şekerle günlerce içtim yine olmadı. Bende işe yarayan tek şey tahin oldu, hala da öyle🙄 tahin yersem sütüm var yemezsem yine yok🤦🏻♀️