bhrtrkk aslında süt azalması değil de artık çok sık emiyor bir de atak haftalarında hem midesi de büyüyor sanırım ondan dolayı daha çok içmek istiyor ama dolu dolu süt gelsin istiyor heralde önceden öyleydi benim şimdi bi haftadır ben de hastayım ve çok yorgun ondan da yetmiyor olabilir. Toparlar ama şimdi çaylardan su falan içmeye başladım . Gazı olsa benim ki memeyi hiç tutmuyor bacaklarını karnına doğru çekiyor . Ama şimdi hem memeyi bırakmak istemiyor hem bacaklarını geriniyormuş gibi ittiriyor ellerini yüzüne falan sürüyor sinir olmuş gibi ben de süt eskisi gibi gelmiyordur diye düşündüm