Cenkerinannesi Kızlar bebeğimin poposun kızarıklık var bazen geçyo hatta bezi bağlarken iyi geçmiş diyorum 2 saat sonra falan acinca yine olmuş oluyor.hemde bez çok da sismemis durumdayken .sudocrem kullandım hametan sarı olanı kullandım desitin mavi kullandım olmadi bu ara Hindistan cevizi yağı sürüyorum hafifletiyo ama tekrar çoğalıyor başta dediğim gibi
Nily Cenkerinannesi ıslak mendil kullanmayın. Eğer kullanıyorsanız Ilık su ve pamuk deneyim. Kurutmadanda bağlamayın. Belki faydası olur