RundownMom Merhabalar. Bebeğim gece uyurken başı çok terliyor. Yastık sırılsıklam oluyor neredeyse. Terletmeyen bebek yastığı önerisi olan var mı?
alparslaninannesi21 RundownMom ilk 2 sene yastıksız yatırırsanız omur iliği gelişimi açısından daha saglıklı olacaktır
Guligul RundownMom reflu yatagi ve yan yatis yastigi kullanmanizi tavsiye ederim. 2 yasina kdr kafa yastigi kullanilmamaliymis.
RundownMom alparslaninannesi21 onu duydum ama ya kusarsa falan boğazına kaçar diye korkuyorum. Çocuk doktoru da başı biraz yukarda kalsın yatırırken demişti. O yüzden ince bir yastık koyuyordum