21 saat araba yolculugu yaptım 2 aylık bebısımle.O da perısan oldu ben de.Pusette ıkı buklum rahat edemedı kucakta guvenlık endısesınden ıcım ıcımi yedı gece nıspeten ıyıydı ama gunduz araca vuran gunes kacırsam da ustunu soysam da ates yukseltti tek kelımeyle kabustu.30 saatlık yolu esım hıc uyumadan sırf bebıs rahatca dedesıne anneannesıne bır an once ulassın dıye 21 saatte aldı ama bız bıttık bundan sonra benım ıcın bebekle arac yolculugu bıtmıstır en aZından bıraz buyuyene kadar tek yol ucak😥