Ben 2 ayrı şekilde aldım, 37. haftada çıkmıştım izne son hakkıma kadar kullandım.’ doğum yapmadan önceki parayı( yAklaşık 3 hafta oluyor) alıp, doğum iznim bitincede kalan miktarı toplu bir şekilde aldim ptt den. E devletten takip edebilirsiniz. Marrta doğum yaptım haziran sonu iZnim bitti, ilk az olan miktarı nisanda diğer kalanıda iznim biter bitmez alabilmiştim.