Kızlar bebeğim 3 aylık ve apse var poposunda hastanede 13. Gün antibiyotik tedavisi gördük salı günü cıktık bugun cumartesi ve tekrardan poposunda kızarıklık olustu daha önce bu durumla karsılasaan varmı haftaya carsamba kontrolümüz var büyük ihtimal tekrardan yatıs verecek 😭😭😭😭