Anneler günaydın,
kızım 8 aylık, yani göğüslerim çoktan terbiye oldu. Öyle aşırı sertleşme olmuyor göğüslerimde ve emdiğinde de zaten tüm memeyi boşaltıyor.
3 gün önce göğsümde farklı büyüklükte 3 tane sert topçuk oldu. İlk gün çok halsizdim grip oldum sandım ve göğüslerimden biri daha sıcaktı dedim mastit oldum hemen parol içtim ve sıcak kompres yaptım. 2. Gün ağrı geçti ama şişlikler olduğu gibi duruyordu yani dün, aile hekimine gittim malum 4 gün yoklar, evet mastit oluyorsun dedi parol iç dedi eğer yarın düzelme olmaz kızarıklık yangı olursa antibiyotik başka dedi amoklovin diye bir antibiyotik yazdı. Şimdi 3. Gün oldu yangı, kızarıklık yok, hep emzirdim o mememi ama bezeler hiç düzelmedi, gerçi dokununca artık daha az acıyor. Sizce biraz daha bekliyeyim mi antibiyotik için? Ne yapsam karar veremedim.