Merhaba kızlar size bir sorum olacak.. bir buçuk ay önce Sezeryan ile doğum yaptım doktorum 40 gün sonra mutlaka vajinal muayeneye gel diye söyledi fakat korona belasından dolayı gidemedim.. sizler de böyle bir kontrole gittiniz mi? Önemi nedir? Kötü bir durumum varsa gitmediğim halde nasıl anlarım?