Canangun Noyan52 benimki 35 günlükken 5 kiloydu 3150 doğmuştu süt alerjisinden raporlu mama kullanıyoruz sevmedi kilodan düşmüştür diye düşünüyorum
Duygusm Noyan52 Bizimki 3900 doğmuştu, ilk ayın sonunda da 5000 olmuştu. Bu ay da bir kilo kadar almıştır diye umuyorum 🤷🏻♀️
Mires Benim kızım 2210 kilo doğdu 1. ayında 2800 olmuştu meğer sütüm yetmiyormuş ondan kilo almamış mamaya başladım şu an 9 aylık 8 kilo😊
Jiyansiya Noyan52 benim de kız 3400 doğdu 1ay kontrolünde 4.900 olmuştu 1.5 kilo almıştı iyi dedi doktor
Elif5858 Noyan52 kilosu gayet güzel benim kızım 3 kilo doğdu bir ay sonra 4 olmuştu 1 kilo alması çok çok iyi