Anneler merhaba günaydın oğlum 6 aylık 2 gündür bezini açtığımda çilek kırmızı açık renkte bi leke gibi birşeyle karşılaşıyorum normalde akşamdan taktığım bezle sabaha doldururdu şimdi akşamdan taktığım bez sabah baktığımda yarıya bile gelmiyor acaba onunla alakalı bişey olabilir mi