Hzl Kizlar sezeryanla doğum yapalı 4 gün oldu tuvalete girdigimde yanma oluyor bir bir bilgisi olan var mı?lohusa hastalığı kötü olur lohusanin mezari acik olur diye diye gerdiler beni
Thesra Hzl Tovbe tovbe bunlarin hepsi batil inanc canim bosver gitsin inanma aklina getirme oyle seyleri su insanlarda boyle tuhafliklari anlatip ne yapmak istiyolar anlamiyorum 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Mry Hzl eskiden insanlar bu kadar bilinçli değilmiş ve doktor mu görüyormuş. Doğal olarak ölümler de çok oluyormuş.yani eskide kaldı onlar insanlar bayılıyorlar böyle şeylere bi doktora görünün
Selmam Hzl Canim bende afedersin ama tuvaletimi yaparken yanma ve aci oluyordu alt tarafimda doktor sondadan kaynaklaniyor dedi ve idrar yollari icin hir tane ilac vermisti tek seferlik
Meyra Hzl inanma oyle şeylere batıl onlar sezeryan sonrası yanma mutlaka olur ayaklarini sicak tut hatta dikis yerlerinde şişme olsa bile korkma usuttugun icin oluyo demektir bende yanma 1 hafta sürmüştü sonra gecti
Hzl Selmam Aynen ince sadece tuvalatte oluyordu simdi normalde de yanma oluyor cok rahatsiz edici sabah gidicem dr bakalim sonda cikarkende yanmıştı böyle
MiU Hzl Allahım zaten psikolojimiz alllak bullak, neden böyle konuşurlar ki!? Endişelenmene gerek yok, benimde öyleydi, hatta acaba ameliyatta zedelendi mi diye düşünmeye başlamıştım. Doktor sondadan kaynaklandığını söylemişti. Birkaç güne geçti zaten 😊