Elifnur12 benim gittiğim doktorlar, anne sütü önemli onuda azcıkta olsa ver ama, yetmiyorsa tabikide bunu desteklemek zorundasınız demişlerdi bana. Her doktorda bir değiş. Ama yapacak bişeyim yok. Her yolu deniyorum artsın diye ama olmuyor. Damarda olmazsa, olmaz süt diyorlar 🤷🏽♀️Nyine allaha şükür iyi kötü azda olsa varda yinede alıyor çocuk. Benim teyzemin sütü günde iki gögüsünden sadece 1 tatlı kaşığı çıkarmış. Onuda o kadar azda olsa sağıp vermiş çocuklarına. İki çocuğunuda mecbur mama ile büyüttü.