Iyi geceler herkese ne yapıyorsunz. Oğlum 3 de uyandı emzirdim ettim gaz sorunu var kolay çıkmıyor 2 sefer cıktı mama verdim 90 c.ölçü düştü..anne sütü daha önemli diye .doymuyor boğazı var zor uyutuyorum bide .kucakta ayakta sallamak da yorucu. Uykum çok olmadi olsa zorlanırım da.. Eşim de ayakta . Rezene koydum kendime üst baş ince meme açık sürekli üşümüş olabilirim:( gazim otomatik oluyor bebeği kolaj dalmayan gazi olanlar kimler nasıl uyguluyor merak ettim?😊🤔👶 3 ay 5 günden meraba.. ayakta olan anneler neler yaşadı yazablir misiniz.