izmirdeyiz 2 gündür aşırı bi sıcak var sıfır kol citcitli badi kısa kollu tshirt altınada incecik tayt giydiriyorum çorap giydir mıyorum gece üst kisa kollu alt uzum ince pijama bide çorap giydirdim ince pamuklu ile örtüyorum ayaklarını örtü istemiyor hiç evin 28 derce görünüyor çorap giydirmesemmi diye düşünüyorum aslında baya sıcak cunku