Benim kizim 300gr almisti sadece anne sutu ile gidiyoruz. Iki saate bir her iki memeden emzir sonra her iki gogsu sag demisti. Sagdigini bir sonraki emzirmeden sonra kasik ile icir demisti. Bestlak damla ve bide mide bulantisina iyi gelen bi ilac vardi yan etkisi sut yapmakmis ondan bir hafta sabah aksam ic demisti. Bir emzirmede sag-sol emzirdiysem digerinde sol-sag sirasi ile emzirdim. Bir hafta sonra gunde 25 gr olcak sekilde kilo almisti kizim. Hala anne sutu gidiyoruz. Kontrolde karsilastigimiz bir anneanne vardi o da bizim de ayni ilk ay bebislerin bazilari az kilo aliyor demisti. Bana da bu durumda yalniz olmadigimI bilmek cok iyi gelmis moral olmustu. Sutunuz emzirdikce articak merak etmeyin. Hep bunu dusunun :)