Benim oğlumda öyleydi Alt açmaya korkuyorduk bende çıplak kaldıkları İçin kendini savunmasız hissettikleri için ağladıklarını okumuştum 20 günden sonra düzeldi bizim ki şimdi 3,5 aylık altı kapansın istemiyor alt açılınca çok mutlu oluyor geçici bir durum seninki de kısa süre içinde düzelecektir☺️