Benim bebeğim 7 ay 24 günlük.her zaman bebelac veriyorum ama bu 3 gündür verdiğim bebelac devam sütü sonrası sadece yüzünde alerjik bi durum ortaya çıkmaya başladı. 20 dk da geçiyor ama her süt içmesinden sonra öyle oluyor.tedirginim sizce ne yapmalıyım?sütünü değiştirsem geçer mi sizce ?süte alerjisi vardır diyorum ama öyle olsaydı yoğurt yerken de öyle olurdu.Doktora götürmeye korkuyorum bronşitli hastaneye götürmek istemiyorum :(