Bebelac gold olabilir bi dene istersen küçük paketten alarak , sma benim bebeğimde kabızlık yaptı kokusunu beğenmedi , hipp 2 ay kullandım aşırı kusma yaptı bıraktık 7 ay bebelac gold kullandım şimdi aptamil aldım mecburiyeten markettlerde mama kalmamış aptamilide sevdik