Kizlar bugün ek gıdaya başladık buharda kabak haşlayıp verdim bir çay kasığından biraz fazla bebegim zaten alerjik bir bebek olduğu için doktor kabakla basla dedi yeşil kabak bu arada az once kaka yapmıştı normalde de biraz pisigi var ama baya artmış pisigi kabak dan mi oldu acaba denemeye devam mi edim yoksa kabak vermeyi birakimmi…