Merhaba kızlar evlenmeden önce eşime ailemle ilgili mesela çok tartışıyorlar annem babam çok üzülüyorum bu evde çok sıkıldım gitmek istiyorum artık diye ağlayarak ona içinizi dökmüşsünüz sonra üniversitede çok iyiydim eve gelince ailem sıkıyorlar dışarı çıkamıyorum falan demişsiniz onla böyle sohbet etmişsiniz şimdi evleneli 1buçuk yıl olmuş mesela eşiniz herhangi bir kendisiyle kavga ettiğiniz kötü olduğunuzda de ailenize evlenmeden önceki içinizi dökerek ağlayarak ailenizle ilgili söylediklerinizi anlatıyor bu nasıl bi davranış yani ne deniyor buna gerçekten bilmiyorum bu nasıl bi davranış hani evli bi adamın eşiyle evlenmeden önce eşinin ailesi ile ilgili konuşmalarını herhangi bir kavgada ailesine anlatması