aceli2123 Merhaba tayinimiz Malatya’ya çıktı eşim özel harekatçı şube ye yakın bildiginiz nezih semtler var mı ? Nereler yardımcı olabilecek 😊
ogretmen1anne_ aceli2123 merhaba bizde Şırnak ta görev yapıyoruz ve Malatyalıyız. Gerçekten Malatyanın her yeri çok güzel bu konuda çok şanslısınız Malatya çıkmayan çok arkadaşımız var bizim
aceli2123 Kubraegit1 hımm anlıyorum İstanbul’a gitmek kolayda ayrılmak zor oluyor 😏 o da olur İNŞALLAH bir gün 🙏🏻
aceli2123 Deletedmom196 teşekkür ederim 🙏🏻 amin hayırlısı olur inşallah güzel şehir evet çok gittim gezmeye de yaşamakta eşimin vesilesiyle olucak İNŞALLAH 🙏🏻😊
aceli2123 Kubraegit1 hımm doğrudur biliyorum umarım gönlünüzce olur herşey 😊🤲🏻 benim eşimde ilk görev yeri İstanbul du ama bu operasyon döneminde geçici geldi tekrar döndü operasyonlar bitince bir ay için de tayinini çıkardılar Şırnak a 4 yıl sonra Malatya işte 🙏🏻
aceli2123 ogretmen1anne_ ben Diyarbakırlıyım eşimde Elazığlı memlekete yakın güzel şehir seviyoruz diye ilk tercih yazmıştık 😊
ays3nur Ben malatyada yaşıyorum bir malatyalı olarak çöşnükte,fahri kayahanda ev bakabilirsiniz güzel evler ve site içi evler bulabilirsiniz 😊 arabanızda varsa size hiç biryer uzak değildir😬