bonusta54 Dayanamıyorum uykusuzluğa ben bile bayılacak gibi oluyorum onda gram uyku yok huzursuzda değil 😑 napacağımı bilmiyorum daha 45 günlük 10 günlükten beri böyle
NaimeYilmaz bonusta54 gunluk toplamda kac saat uyuyor sayıyormusunuz ? Banada az gelırdı tek tek yazdım 14 saat cıkmıstı 18 saate kdr normal yazıordu ınternette bazen 12 uyuduguda oluordu🤷♀️
Elyesa bonusta54 canım benim bebeğim de öyleydi yarım kundak yaptım o bile hiç fayda etmedi maalesef 3buşuk aylık hala yukarı iyi değil..
NaimeYilmaz bonusta54 çok çok zor Allah yardımcınız olsun bizimde gaz sorunumuz var uyku aralıkları azalıyor 3.gaz damlamıza gectık masaj sonrası banyo cok rahatlatıor ama gunde 10 kere yaptıramayız ya 😔
Berra bonusta54 benımde boyle 40 dam sonra duzelır dedıler sahada beter oldu resmen gunde 5 saat uyuyor kaç doktor gezdirdik kolık bebek cok zor günler gecırıyorum. Gazı olmadıgındada uyumuyor