Herkese iyi geceler bu saatte aklıma takıldı uyuyamadım oğlum 3 ay 12 günlük manisada yaşıyoruz evin içi 28 derece gösteriyor e bebekten loobex marka ölçer aldık o doğru mu gösteriyor emin değilim yorumları farklı hep.Bize göre baya sıcak fakat oğlumu gece uykusunda nasıl giydirmeliyim bugün kısa kollu giydik ilk defa öyle de yatırdım ama gece için içim rahat etmedi şu an normal penye tulumlardan giydirdim aynı aylık bebekleri olanlar nasıl giydiriyorsunuz bu havalarda gece özellikle fikir alabilir miyim?