Fatma9438 Merhaba kızlar doğum yapalı 3 ay oldu , hala regl olmadım Az bir leke gelmiş devamı yok böyle olan var mı Aceba ?
Ebrudefne- Fatma9438 ben ilk 3 ay adet oldum .. fakat ondan sonra sürekli leklenme şeklinde devam ediyor bu ayda öyle oldu doktora gidecem ama durumlar malum 🤷
Ebrudefne- Fatma9438 ben normal doğum yaptım belki ondan kaynaklı diye düşünüyorum biraz ama nereye kadar böyle insan hamile miyim diye supeleniyor geri değişik ..
Fatma9438 Ebrudefne- Evet korkuyorum ne yalan söyleyim hiç böyle regl olmayı isteyeceğim aklıma gelmezdi