Ay nolur bana da bir el atın.. Hepinize cok ihtiyacım var kendimi cok eksik hissediyorum son zamanlarda.. bizde 7.5 ayligiz henuz dis belirtilerimiz yok.. ama ben yemek konusunda kendimi asiri eksik hissediyorum. Pandemi muhabbetinden doktora da gidemiyorum.. sabahlari uyanir uyanmaz anne sutu, kahvaltisinda irmik muz peynir yumurta sarisinin yarısını veriyorum. Sonra ara öğün yogurt icine elma yada armut koyuyorum, daha sonra yine anne sutu, ogle yemeginde et sulu sebze veriyorum patates havuc kabak,balkabağı yani genel olarak kullandigim sebzeler bunlar arada yogurt corbasi da veriyorum, tekrar ara ogun de pirinç unu mama, sonra anne sütü, aksam yemeğinde oglen yaptığım yemeginden veriyorum, sonra anne sütü, uyumadan once de gece mamasi yada formül sütü var onu veriyorum.. lutfen üşenmeyin yardim edin baska ne verebilirim farkli olarak hep aynı seyler yiyor ve kilosu da geride gidiyor gibi dusunuyorum. 7.5 aylik bebekleri görüyorum masallah topac gibiler benim kiizm cok topac olmasa da zayifmis gibi geliyor bana.. umarım cevap veren olur