tgc
[bilinmeyen] 4 aylık kızım öyle acaba elini emince birşey gelmiyor diyemi sinirleniyor diyip emziriyorum aç değil emmek istemiyor yarın doktora gosterecem acaba dişleri yermi yapıyor diye
Sibel3434
tgc benim.kızımda. Aynı emziriyorum elleri ağızda karnı doymamış diye emzirmeye çalışıyom emmiyor
esrasglk
[bilinmeyen] 2 aylık oğlum aynı durumdayız 🤷🏻♀️ Diş için çok erken diye düşünüyorum ben ama anlamadım🤔
Rsenaselim
esrasglk benim kızımda 2 ay 23 günlük son 15 gündür eli ağzında devamlı tükürükde çıkarıyo baya diş için erken diye düşünüyorum bende
HzlCgn
Haftaya 3 ayımız bitiyor ve 2.ay kontrolünde doktorumuza bu durumu sormuştum öyle ki uykusunda elini emmeye çalışmaktan kendi kendini uyandırıyordu.Başta bende aç sanırım diye düşündüm ancak doktorumuz damaklarının kaşınmaya başladığını söyledi.
tgc
[bilinmeyen] bnm ilk kızım da 3.4 aylikti dışı damak da yer yapmıştı çok kasirdi ve taa 9 aylıkken patladı ilki :)
Mertcikannesi
[bilinmeyen] biz de 3 hafta 13 günlüğüz. Aynı durum bizde de var. Elleri şapur şupur emiyor tok bile olsa. Ağzından salyaları akıyor. Geçen hafta doktora götürdük, bunların normal olduğunu söyledi. O yüzden telaş yapmayın. Normal süreçmiş
esrasglk
[bilinmeyen] 2 aylıkken var mıydı peki yeni mi başladı yapmaya
Ricitos
[bilinmeyen] bizde 2.5 aylığız aynı şekilde eli sürekli ağzında, şapurdatıyor. Doktor normal olduğunu söyledi, elini emmesini engellemeyin dedi.
Fulyag
[bilinmeyen] benim bebeğim 2 aylık aynı durum bizde de var hem de bir süredir var ben de aç düşüncesiyle genelde emziriyorum ama sık sık yapıyor şu anda da yapıyor hatta bu yüzden uykuya dalamıyor emzik kullanmamıza rağmen emzik düşerse direkt elini ağzına götürüyor açlıkla ilgisi yok sanırım 👀
Fulyag
[bilinmeyen] bu hareketini ilk gece uyanmalarında keşfettim gece gözleri kapalı beşiğinde kıpırdanıp ellerini ağzına sokmaya çalışıyordu ama ne mızmızlık yapıyordu ne de ağlıyordu sadece emmeye çalışıp yorulmasının sesi geliyordu o halini görünce çocuğumu aç bırakıyorum galiba diye vicdan azabı bile çekmiştim 😄
Ricitos
[bilinmeyen] bnmkide aynısı canım. Zaten sinirli, memeye de aynısını yapıyo.. eline yapması çok önemli değildir diye düşünüyorum.
Fulyag
[bilinmeyen] başta öyle gibiydi de şimdi dozu arttı ememeyince ağlamaya başlıyor hatta çığlık atıyor gerçi atak haftasındayız bizde herşey karıştı
Mirve0109
@[silindi] ellerını yumruk seklınde yapıp ağzına sokuyorsa sınırlenıyordur benım bebeğim 3.5 aylık ve yaklasık 20 gun once sınırlendıgınde öyle yapıp daha cok sınırlenıyordu ama sadece bı dönem oldu sonra bıraktı kendı kendıne
tgc
Sibel3434 evet emsede geri kusuyor artık kendi haline bıraktım ağlarsa sadece emziriyorum
Neslihankarabal
[bilinmeyen] benim kizim 2 aliktan beri yapıyor dr dis kökleri oturuyor dedi. Suan da 3 ay 4 günlük ama salyamiz fena ve surekli uyurken bile agzinda tum avcu. Yine götürecem bakalim
ARZU83
[bilinmeyen] Bizde de durumlar aynı. Oğlum 3 ay 9 günlük. Doktoruna sordum damakları bu aylarda sertleşmeye başlıyormuş elini sürekli ağzına getirip sinirlenmesi o yüzdenmiş. Hatta kulaklarına baskı yapıp ağrı bile olabilir çok normal bir durum dedi.
aysenaz
[bilinmeyen] Bizde şuan 3 ay 23 günlüğüz yaklaşık 1 ay önce başladık biz de ellerimi ağzımıza getirmeye şimdi iki elini birden ağzına sokmaya çalışıyor sizin ki gibi sinirleniyor sinirinden ağlıyor emziğiyle damağını kaşıyınca rahatlıyor doktorum dişten dolayı dedi korkma canım
Hazal
[bilinmeyen] biz de 3 ay 17 günlüğüz 2 elinin 10 parmagını birden agzına sokmaya çalışıyor girmeyince aglıyor 😆
ARZU83
[bilinmeyen] Evet😞 Daha bu başlangıcı damakları bu aylarda sertleşiyormuş ama diş çıkarmaları uzun zamanda alabilirmiş.Kızım 10 aylıkken çıkarmıştı ama hiç böyle ellerini ısırırcasına ağzına getirdiğini hatırlamıyorum. Oğlum 3 aylık eller ağızda🙄
Fulyag
[bilinmeyen] belli dönemlerde farklı ve önemli gelişimler gösterdiklerinde birkaç gün huysuzlanıp sıkıntılı geçebiliyormuş biz de 2 gündür çok huzursuzuz durumu buna yordum ben de hangi hafta ne oluyor takip etmek de fayda var 😌