Merhabalar bebeğim doğduktan sonra 9. Gün poposunda kızarıklık oldu ve çoğalarak arttı.bir çok ilaç denememize rağmen etki etmedi.2 doktora gittik ikiside durumu toparlayamadı.Son olarak bakırkoyde bır dr ye gıttık poposu daha ıyı oldu ama kızarıklıgı hıcbır durumda gecmıyor azaldı ancak gecmedı.yaklasık bıbucuk aydır dıyetteyım süt ürünü tüketmiyorum .kırmızı gıdaları fıstık,fındık,ceviz,asitli içecekler tüketmiyorm hala devam ediyor kkızarıklık:( siz lahvaltıda neler yedınız neler yaptınız fıkır verırmısınız???