Volmine bizimki de sevmezdi, su içmediği için çorba içirirdim tek öğününde. Püskürtürdü, bardak kaşık alıştırma bardağı ne verdiysem içmezdi. Şimdi kendisi içiyor son bir aydır 11 ay21 günlük. Yemek yerken uzanabileceği yere koyuyorum alıştırma bardağını, ihtiyacı olduğu zaman kendisi içiyor artık, gün içinde de ulaşabileceği yere koyuyorum susadığında içiyor. Anne sütü alan bebeklerde su reddi görüşmesi normal, kabızlık için de çorba (balkabağı çorbası çok işe yarıyor) ve armut. Bunlar bizde kabızlık çözümü olmuştu. Çok geçmiş olsun en kısa sürede suyla barışır. Siz de sık sık onun göreceği şekilde su içmelisiniz sonra ımmmmm su çok güzelmiş yaaaa falan diyebilirsiniz, ben denemiştim.