Hafizenr bence bu bebeklerde ki bi özellik. Benim kızım da 9 aylık, mümkün değil ki eline verdigimi alıp yesin. Herşeyi yere atıyor. 2 kere ağzına götürse 3. De aynen yere..
Blw yapmayı çok istedim ama başaramadım sonra bi yerde her bebegin buna uygun olmadığını okudum. Kendi bebeğimle de karşılaştirinca hak verdim.
Nasıl olsa az daha büyüyünce kendi kendine yemeyi öğrenecek dedim, takılmıyorum artık. Sen de sıkma canını..