Serpil55 Merhaba güzel anneler Biraz önce kızım sabahtan beri ilk defa kaka yaptı ve kakası koyu siyahımsı yeşil-çok az sarı karışık. 3 buçuk aylığız kan ilacı kullanmıyoruz henüz sadece dvit-3 kullanıyoruz. Çok tedirgin oldum siZce niye böyle olmuştur. Genel durumu iyi kızımın ateş kusma falan YOk.Süt alerjimiz var umuttum çikolata yedim ondan da olabilir mi.
AycanHilal Süt alerjisindendir. Benim kızımda da var doktor kaçak olduğunda yani unutulduğunda bir şeyin içinde olduğunda olur dedi ki benim kızım 6 aylık diyetimi çok sıkı yapmama rağmen arada oluyo tamamen geçene kadar jelimsi olur arada dedi doktorumuz
Serpil55 AycanHilal evet jelimsi ve yeşil kaka sorunumuz vardı o bitti ama şimdide siyah yeşil kaka yapıyor kötü kokuyor ah bi normale dönmüyor çok üzülüyorum 😞
AycanHilal Serpil55 bazen siyahımsı bazen çok açık su gibi jelimsi sümüksü hepsinin sebebi malesefki o ben inek sütünün yanı sıra susam dana eti yumurta ve buğdayıda kestim hala devam ediyo malesef inşallah ek gıdaya başlamada bebişlerin geçer
Serpil55 AycanHilal amin inşallah allah yardımcımız olsun hem bebişlerimiz hem bizim için zor gerçekten. Ek gıdaya geçince kaka toparlanıyor diyorlar kaldı 2 ay bekleyip görücez
Serpil55 Mry devam ederse götüreceğim zaten doktorumuzun haberi var tekrarlarsa gaita tahlili yapılacak