Edamete Ahh Ahhh! 1 ay önce sezeryan doğum yaptım,sütüm geldi gelmedi arası,eve geldim süt arttırıcı şeyler falan derken ben hoppp korona olmuşum,22 gün hastanede yattım,daha dün çıktım,bu süreçte sagip dökmeye çalıştım hastanede ki ilaçlardan ötürü süt vermem yasaktı,şimdi 10 gün kadar daha yasak, sütüm taammen gitti, tabi ki en başından beri mama vermek zorunda kaldık,el pompası ise yaramiyo su bugün elejtirikli sağma mak aldjm,sıfırdan başlayıp süt arttırmaya calisicam umarimm bu 10 gün içersinde sütüm gelir de bende bebeğimi en azindan mama da versem az da olsa emzirmek yada sagip vermek çok istiyorum,ama rabbim ona bu şekilde riziklandirmayacaksa yapacak bişey yok şükür ki mama diye bişey var deyip sukredecegiz,