Arkadaşlar oğlum 7 aylık oldu ayak baş parmaklarının tırnağı sürekli kırılıyor. Ve derinden kırılıyor. Doktorumuza gidemediğim için görüşemedim kendisiylede. Ne yapabilirim veya başına gelen var mi ? Bişey eksikliğinden fln mi oluyor acaba ? Ztn asla çorap ayakkabı bişey giydirmiyor ayakları yanıyor resmen en sinir olduğu şey çorap giydirmem hemen cıkarıyor. Ztn sürekli kırıldığı iÇin çorap giydirirkende tedirgin oluyorum kendi asıldığında fln takılır daha çok canını acıtır diye. Yardımcı olursanz çok sevinirim