Rozerin-Alin cocuktan cocuğa değişiyo sanırım . Biz verdik sabahları erken uyanıyody emzirsemde uykuya gecmiyodu memede uyuyodu sadece ilk zamanlarında. Birde sizin gibi fazla emdi bi süre fıskırarak kusuyodu emzikle midesini oyaladık hemen emmek istiyo peşinden diye .. Emziğide az cekip atıyodu öyle bağlanmadı cok sukur. Şimdide 2 aylığız hala öyledir sadece sabahları biraz oyalansın diye veriyo kayınvalidem ben vermiyorum pek . Biberon hiç kullanmadık ama emiyo engel olmadı emmesine pek emzik