Serpil2019 10 gündür kullanıyoruz biz. İştahına pek etkide bulunmadı henüz. Kusan bir bebek reflusunu var bu aralar dişle beraber kusmalari çok artınca yediği içtiği kusmaya gittiği için d vitaminini biraktirip bir süre bundan kullanmamızı söyledi. Umarım işe yarar. Ben de kullananların yorumlarını merak ediyorum. Siz ne için kullanacaksiniz