Emircik oncelikle rabbim bagislasin kuzunu…hic endise etme 150 cc icer sonrasinda zaten ek gida falan derken hem icme sayisi bazende cc dusuyor…doktorumuz bize anne sutunun olcusu yok o nedenle mamaninda olcusu olmaz ne kadar istiyor ne kadar iciyorsa ver demisti…sadece tavsiye olarak atiyorumb150 cc yap doymazsa bir 30 cc daha yap yani fazlasi icilmedigi icin ziyan olmasin pahalida birsey…suan oglum 6 aylik 4 ayindan beri 150 cc iciyor…hic aklini karistirma annesi kuzu icsin doysun bolbol