Tugba6336 yok canım normal bu korkular. Sonuçta bebeklerin gelişim zamanları ve görevleri vardır. Zamanı gelince her anne bebeğinin yapması gerekeni yapmasını bekler ve ister. Ama her çocuk farklıdır bunu unutmayalım. Kiminin bebeği 3 aylikken döner kiminin 6 aylıkken. Bazılarının 5 aylıkken emekler bazıları emeklemeden yürür :) ben mesela bebeğimin dönmesini dört gözle bekliyorum sonra emeklesin dis çıkarsın yürüsün konuşsun vs vs gider böyle. Bekleyiş ve pimpiriklenme hep olacaktır :)