Bugun bi markete kadar dişari çiktim ve herkes çocuklarla, bebek arabalariyla geziniyorlar ve çoğunlukla suriyeli🙄 bi biz evde oturuyormuşuz benim çocugum dişari çikmak için çirpinirken çikamiyoruz korkumuzdan bu millet boyle oldugu surece biraz zor bu virüsün bitmesi😥 boyle keyf için gezenlere asla hakkimi helal etmiyorum….