Merhaba ben de sezeryan ile doğum yaptım 13 günlük bebeğim sütün sezeryan ile ilgisi yok. Plesenta bebekten ve vücuttan ayrıldığı anda süt memelerden gelmeye başlıyor. Aylarca memeler de hazırda bekliyor yani. İlk 2-3 gün çok uyuyor ondan sonra biraz daha azalıyor uykusu. Benim ki de senin gibi asla uyanmıyor du bazen hala uyanmıyor. Gıdıkla ayaklarını koltuk altını. Sürekli oyna uyandırmak için. Emzirirkende oyna. Ben şuan hala öyle yapıyorum. O emdikçe sütün çoğalacak benim öyle oldu ilk 2 gün çok azdı hatta hastanede mama verdik. Sürekli emzirdim doktor sarılık başlagıcı var dedi daha çok emzirdim hem sütüm arttı hemde sarılık riski geçti. Çok zor özellikle ilk 10 gün ama diren :)