Gorkemm Merhaba. Bebeğim 15 aylık ve hala kahvaltısını bulamaç şeklinde yapıyor. Tost, yumurtalı ekmek tek başına yiyor.. ama yumurta,peynir gibi ayrı ayrı kahwalti şeklinde yemiyor oynayıp atıyor. Önerileriniz neler..
Denizarya34 Gorkemm benim kızımda 13 aylık ayrı ayrı yiyor ama doymuyor sanırım o bulamaçtan yine istiyor bırak yesin ilerde mutlaka alışıcak yicekler
Aminegokce Gorkemm peyniri tek yemek istemiyor kızım bende içine az su ekleyip peyniri de ezip az da ekmek içi koyuyorum öyle seviyor ve yiyor sizde denebilirseniz yumurta haşlamasının da sarısını yemiyor ona da az su ekleyip yediriyorum
Gorkemm Aminegokce ezerek vermek istemiyorum artık.. yine bulamaç gibi oluyor. Normal kahvaltıya alıştırmaya çalışıyorum ama sanirim daha vakti değil bilemiyorum
Gorkemm Kaveda kızım pütürlü vs.. Her türlü şeyi yiyor.. ögle yemeği akşam yemeği veya kahwalti turevleri ile bir sıkıntısı yok.. sadece kabwaltiisni ayrı ayrı yapmıyor.. :))